piątek, 14 listopada 2014

365 rzeczy mniej w 365 dni - dzień 14 i 15

W środę świeciło słońce, szukałam więc okularów przeciw słonecznych i znalazłam takie, których już nie chcę nosić.



Wczoraj pozbyłam się krokomierza. Nie używałam go już ze 3 lata i raczej nie będę więcej używać. Był mało precyzyjny. Lubię gadżety fitnessowe ale takie które działają jak trzeba.






Do tej pory cały proces przebiegał jakoś tak naturalnie. To co kiedyś zostawiłabym na później albo przełożyła w inne miejsce, teraz oglądam i podejmuję decyzję gdzie ma trafić.
Minęło dopiero pół miesiąca, pozbyłam się ledwie kilkunastu rzeczy ale już zaczyna być widać efekty gdzie niegdzie. Mam nadzieję, że z czasem akcja nabierze rozpędu i uda mi się pozbyć więcej niż jednej rzeczy dziennie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz