piątek, 30 stycznia 2015

Akcja denko ciąg dalszy

Powoli przeglądam kuferek po kuferku i typuję kosmetyki do akcji. Niektóre dlatego, że mam za dużo kosmetyków jednego rodzaju inne dlatego, że za nimi nie przepadam i ciężko mi idzie zużywanie.
Celem jest zminimalizowanie ilości pełnych kuferków i kosmetyczek z kosmetykami.
Niestety pomimo rzadkich zakupów mało mi ubywa bo jak już pisałam wcześniej mam problemy ze zużywaniem.


Maseczkę do twarzy z glinką z Dax Cosmetics chcę zużyć i o niej zapomnieć. Liczyłam na oczyszczanie, którego nie doświadczam, przez jakiś czas po użyciu maseczki skóra twarzy jest przyjemniejsza w dotyku ale to za mało. Zostało mi jej na jakieś 3 użycia, w tym jedno już się dokonało.
Po jej zużyciu sięgnę po inną, którą mam w zapasie i mam nadzieję, że nie rozczaruje mnie tak jak ta.

Krem do rąk z Avonu bardzo lubię, ma przyjemny zapach, pozostawia dłonie nawilżone na długi czas, regeneruje zniszczony naskórek.
Mąż uważa, że ten krem jest lepszy niż czerwony Garnier, który długo był hitem u nas w domu.
Wyznaczyłam go do akcji denko, żeby zintensyfikować pielęgnację dłoni. Jeśli będę chciała użyć innego kremu, najpierw będę musiała zużyć ten więc mobilizacja jest.
Po zużyciu pewnie wrócę do praktyki używania kilku na raz ale postaram się zużyć najpierw te, które noszę w torebkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz