poniedziałek, 26 stycznia 2015

365 rzeczy mniej w 365 dni - dzień 88

Dzisiaj zrobiłam przegląd próbek kosmetyków. Wszystkie przeterminowane i nieodpowiednie do mojej cery poszły do śmieci.
Próbki szamponów, odżywek, żeli pod prysznic oraz balsamów do ciała trafiły do mojej siłownianej kosmetyczki, tam mają największe szanse zostać zużyte.
W domu zostawiłam próbki podkładów i kremów do twarzy i trafią one do akcji denko jak tylko zużyję obecne opakowania oraz jeśli kolor będzie odpowiedni na daną porę roku.

Całą reklamówkę wyrzuconych próbek liczę jako jedną sztukę.

2 komentarze:

  1. Trafiłam tutaj, bo szukałam kogoś, kto tak jak ja zaczął projekt: pozbądź się 365 rzeczy w 365 dni. Przeczytałam wszystkie wpisy z tej serii.
    Z próbkami własnie tak jest, że przeważnie dostajemy takie, których w ogólnie nie będziemy w stanie zużyć, sama miałam kilka z za ciemnymi podkładami. Szczególnie zainteresowały mnie porządki w lekach, sama może zrobię jakiś większy remanent.
    Jeśli nie będziesz mieć nic przeciwko to zostanę stałym czytelnikiem ;)

    W wolnej chwili jeśli będziesz miała ochotę to zapraszam do mnie http://swiat-moniki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapraszam serdecznie, razem raźniej :)

      Usuń