poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pędzle LyDia zestaw 16szt.


Jednym z najczęściej wyszukiwanych haseł po których ktoś trafia na mojego bloga jest "pędzle LyDia" dlatego dzisiaj króciutka notka na temat zestawu 16szt. Wcześniejsze wpisy tu i tu.

Pędzle zapakowane są w miękkie etui z tworzywa sztucznego.



 Tak wyglądają rozwinięte


Pędzle mają syntetyczne włosie. Jest ono bardzo przyjemne w dotyku ale tak jak w przypadku pozostałych wypróbowanych przeze mnie niekiedy zbyt sprężyste.
Pędzle bez problemu domyłam z neonowych cieni, które ciężko mi było zmyć z pędzli z włosiem naturalnym.
Na zakup tego zestawu zdecydowałam się, kiedy potrzebowałam dużo pędzli jednego dnia i całkiem nieźle spełniły swoje zadanie. Ich wadą jest to, że przez zbyt sprężyste włosie nie nadają się do blendowania, gdyż mogą zetrzeć nałożony wcześniej kolor.
Pędzle do pudru i do różu są na tyle delikatne, że nie podrażniły nawet delikatnych dziecięcych buziek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz