poniedziałek, 13 maja 2013

Sleek Sunset

Wiem, że wszyscy już mieli, większość zdążyła porozdawać ;) a ja mam dopiero pierwszą paletkę Sleeka. Długo się opierałam ale w końcu stwierdziłam, że cieni nigdy za wiele i wypróbuję choć jedną. Wybrałam taką , którą uznałam, że będę używać najczęściej a mianowicie

 Sunset


Nie miałam działającego aparatu a chciałam zrobić zdjęcia zanim zacznę używać, więc odłożyłam ją na bok i na jakiś czas zupełnie zapomniałam o niej. Przypomniałam sobie o niej kilka tygodni temu, szykując kosmetyki do makijażu na imprezę pt. Dance Explosion, zrobiłam zdjęcia




i teraz z czystym sumieniem mogę się zabrać za testowanie.

2 komentarze:

  1. lubię paletki sleeka mam ich naprawdę sporo:)Są trwałe i bardzo dobrze napigmęntowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bellissima czytałam wiele pozytywnych opinii na ich temat, dlatego się skusiłam.
      A które są Twoje ulubione?
      Mnie teraz najbardziej kusi Oh So Special.

      Usuń