czwartek, 24 marca 2011

Przyjechali trzej wspaniali czarnoksiężnicy...

''Przyjechali trzej wspaniali
czarnoksiężnicy
wielcy magicy
każdy z nich jest czarodziejski
 niesłychanie
bardzo dziwne ma ubranie
kazdy z nich''
Król Bul



Oto trzy kosmetyki, które mam zamiar przetestować w najbliższym czasie. Wyglądają kosmicznie i magicznie, jestem ciekawa jak z działaniem ;)

Avon, Anew Clinical, Derma - Full X3 Facial Filling Serum (Serum modelujące owal twarzy)
Avon, Anew Clinical, Luminosity (Serum rozjaśniająco - redukujące przebarwienia)
Avon, Anew Clinical, Lift &Firm Serum

4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa zwłaszcza tego luminosity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie testuję tylko ten pierwszy i wrażenia mam pozytywne ale to jeszcze za krótko, żeby ocenić działanie.

    OdpowiedzUsuń