poniedziałek, 16 maja 2011

Bajki-Grajki

Kiedy byłam mała uwielbiałam słuchać bajek, miałam ich całkiem pokaźną kolekcję na płytach winylowych. Słuchałam ich także wtedy kiedy potrafiłam już sama czytać, towarzyszyły mi więc przez wiele lat.
Pamiętając jaką sprawiały mi frajdę postanowiłam dać taką samą moim córkom. Zaczęłam od zakupu moich ulubionych










zdjęcia pochodzą ze strony https://www.bajki-grajki.pl/

Bajki już na płytach CD można kupić tutaj

Zgodnie z przewidywianiami moje dziewczyny najchętniej słuchają Piotrusia Pana ale inne bajki też ciągle są w użyciu. Właściwie nie ma dnia bez choćby jednej, zwłaszcza przed spaniem. Planujemy więc zakup kolejnych.


A jakie były Wasze ulubione bajki?

4 komentarze:

  1. Przypomniałaś mi, że na okrągło słuchałam Miki Mola, zaczarowany kuferek czasu :) Ciągle można to kupić, polecam, świetnie zrobione nagranie!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie krolowal Piotrus Pan:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dwoch takich co ukradli ksiezyc i zguba michalka. Ja znam je na pamiec, moja 6 letnia corka juz tez:)

    OdpowiedzUsuń