poniedziałek, 21 marca 2011

Time Delay

Jakiś czas temu do ''akcji denko'' włączyłam dwa kremy:




Skład: Aqua, Ethylhexyl methoxycinnamate, Glycerin, C12-15 alkyl benzoate, Isotridecyl salicylate, Butyrospermum parkii butter,  Butyl methoxydibenzoylmethane, Squalane, Cetearyl glucoside, Dimethicone,
C18-36 acid glycol ester, Octocrylene, Polyacrylamide, Phenoxyethanol,  Cetyl alcohol, Sodium stearoyl lactylate, C13-14 isoparaffin, Dimethiconol,  Methylparaben, Sodium ascorbyl phosphate, Dipalmitoyl hydroxyproline,  Alcohol denat., Parfum, Theobroma cacao butter, Citric acid, Laureth-7,  Potassium sorbate, Ethylparaben, Polysorbate 80, Acrylates/vinyl isodecanoate crosspolymer, Dipropylene glycol,  Medicago sativa extract, Lecithin, Tetrasodium EDTA, Potassium hydroxide,  Lupinus albus extract, Haematococcus pluvialis powder, Simethicone, Soy isoflavones, Polyglucuronic acid, Butylphenyl methylpropional, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben.




Skład: Aqua, Glycerin, Ethylhexyl methoxycinnamate, C12-15 alkyl benzoate, Butyrospermum parkii butter, Titanium dioxide, Butyl methoxydibenzoylmethane, Glyceryl stearate, Octocrylene, Cetearyl alcohol, PEG-100 stearate, Cyclopentasiloxane, Polyacrylamide, Cyclohexasiloxane, C18-36 acid glycol ester, C13-14 isoparaffin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Alcohol, Acrylates/vinyl isodecanoate crosspolymer, Sodium polyacrylate, Laureth-7, Ethylparaben, Polysorbate 80, Lecithin, Tetrasodium EDTA, Hesperidin methyl chalcone, Steareth-20, Manganese dioxide, Soy isoflavones, Chlorhexidine digluconate, Dipeptide-2, Potassium sorbate, Palmitoyl tetrapeptide-7

Kilka miesięcy wcześniej zużyłam krem na noc z tej serii i byłam zadowolona, skusiłam się więc na te dwa i również nie żałuję. Kremy mają delikatny przyjemny zapach, łatwo się rozsamrowują, dobrze wchłaniają a jednocześnie sprawiają, że skóra przez wiele godzin jest dobrze nawilżona. Dla mnie nie bez znaczenia jest, że łatwo na nich wykonać makijaż, zarówno tradycyjnymi kosmetykami jak i mineralnymi. Są też bardzo wydajne, mimo że moja dojrzała, sucha skóra dosłownie spija kremy, te zużywałam wyjątkowo długo w porównaniu z innymi. Zaobserwowałam również niewielkie wygładzenie zmarszczek, co jak wiadomo w prawdziwym świecie jest sukcesem ;)
Nie jestem jedynie pewna czy nadadzą się do tłustej skóry.
Niewykluczone, że powtórzę zakup :) jednak na razie ''akcja denko'' trwa i mam do zużycia i przetestowania jeszcze kilka innych ;)

1 komentarz:

  1. Dla mnie jeszcze trochę za wcześnie na takie kremy, ale powiem szczerze, że dla mojej tłustej cery jest wielkim problemem dobranie dobrego kremu ... Też mam silne postanowienie oglądania denek :)

    OdpowiedzUsuń