czwartek, 19 lutego 2015

Akcja Denko

Tym razem do akcji denko trafia tylko jeden produkt


Antyperspirant Dove w kulce.
O ile do działania nie mam większych zastrzeżeń, działa podobnie do innych, to zapach skutecznie mnie odstrasza. Niby nie mocny ale czuję go cały dzień, dla mnie zamiast świeżo, pachnie chemicznie i nieprzyjemnie.
Postanowiłam go wykończyć i więcej nie wracać do niego, tym bardziej, że odkryłam zapasy fafkulców ;-) większe niż przypuszczałam. Zaczynam zużywanie od tych najmniej lubianych i napoczętych.

3 komentarze:

  1. napisałam komentarza a o nie ma :(
    no trudno, napiszę jeszcze raz: fafkulce całkowicie mnie rozbroiły ;) ale sama bardziej lubię antypespiranty w sztyfcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być: napisałam komentarz ;)

      Usuń
    2. To z takiego kawału z brodą, z czasów kiedy jeszcze FA było modne ;-)
      A w sztyfcie tez mam jakieś ;-)

      Usuń