czwartek, 12 lutego 2015

365 dni dla zdrowia i urody - dni 72-88

Ostatnio dość mocno skupiłam się na pielęgnacji twarzy. Prawie codziennie robiłam masaże twarzy z olejkami, dwa razy nałożyłam maseczkę złuszczającą typu peel off, kilka razy nałożyłam maseczkę z glinką i ją wykończyłam, dwa razy użyłam preparatu z kwasami owocowymi, kilka razy nałożyłam maseczkę odżywczą z witaminami.

W tym czasie tylko raz naolejowałam włosy ale dzięki temu zabiegowi przez tydzień wyglądały o wiele zdrowiej. Używałam też wcierki Saponics ale ponieważ w jakiś sposób włosy po niej wyglądają na przetłuszczone, zdecydowałam się na aplikację co drugi dzień, na kilka godzin przed myciem.

Niestety dopadł mnie jakiś paskudny wirus i wczoraj skupiłam się jedynie na leczeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz