środa, 8 kwietnia 2015

Mydełkowe kusicielki

Dobrze ponad rok temu dostałam od koleżanki z Polski ręcznie robione mydełka. Moje dzieci były zachwycone, że mogły ich używać.
Niecały rok temu zaczęłam czytać o domowej produkcji mydeł ale jeszcze nie poczyniłam, żadnego praktycznego kroku w tym kierunku.
Od kilku miesięcy na blogu Reni co rusz czytam o jakichś kuszących mydełkach no i stało się, uległam pokusie i zaczęłam rozglądać się za takimi.

Ponieważ staram się jak mogę ograniczać zakupy internetowe, postanowiłam zorientować się w ofercie sklepów w których zwykle robię zakupy. Trafiło na Waitrose i tam znlazłam mydełka firmy SENSPA z której wcześniej kupowałam już sole do kąpeli.

Detox


Opis producenta:
SenSpa Detox Soap contains the exclusive SenSpa signature scent, a blend of 9 essential oils uniquely selected and blended to create a spa ambiance reminiscent of the exotoc East. These oils work together with detoxifying Seaweed, Dead Sea Salts and marine extracts to deep cleanse your body and re-awaken your senses.

Skład:


 Choć długi wydaje się przyjazny. Dzięki zawartości tych wszystkich olejków mydło pachnie obłędnie choć zapach może być zbyt intensywny ale to sprawdzimy "w praniu"

Relaxing


Opis producenta:
SenSpa Relaxing Soap combines organic lavendar, starflower and jasmine extract with an exotic blend of bergamot, patchouli and geranium essential oils. The perfect treat for the shower to take your mind away from the stresses and pressures of a modern busy life. your skin will be left feeling cleansed and lightly fragranced whilst your mind will feel calmed and soothed

Skład:


Tutaj zapach już delikatniejszy, przyjenie relaksujący.

Mydła i żele które używamy obecnie powinny się pokończyć w ciągu tygodnia i wtedy bedę mogła wypróbować choć jedno z tych mydełek.

A w międzyczasie może znawczynie wypowiedzą się na temat składu?

5 komentarzy:

  1. Rzabb skusiłam Cię na naturalne mydła :D Fajne mydełka znalazłaś, jak dla mnie składy są przyzwoite. Ciekawa jestem jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają interesująco, jak tylko wykorzystam te produkty, które mam to zapewne wypróbuję te mydełka. Już je wpisuję na moją "chciejlistę" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat są produkowane dla Waitrose, więc nie wiem czy będziesz miała łatwy dostęp ale zajrzyj do Reni http://szminka-po-lustrze.blogspot.com/ tam znajdziesz cudeńka naturalne.

      Usuń
  3. "Moje dzieci były zachwycone" :-))))))
    Może zdecydujesz sie na "samorobne"? Podstawowe, z oliwy z oliwek, bez barwienia i zapachniania, jest proste do zrobienia. Potrzebne dwa termometry i najtańszy blender ręczny (tzw. "żyrafa"), karton po mleku. Służę recepturami.
    Te co pokazujesz, bardzo fajne, palmowo-kokosowe.

    OdpowiedzUsuń