niedziela, 7 grudnia 2014

365 dni dla zdrowia i urody - dni 2-15

Drugiego dnia akcji nie dalm rady zrobic wiele, nalozylam jedynie maseczke witaminowa na twarz.
Trzeciego dnia naolejowalam paznokcie i cale dlonie, moje skorki wolaly juz o pomste do nieba;)
Dzien czwarty to byla kapiel w wodzie z sola z Morza Martwego z dodatkiem olejku eukaliptusowego.
Piatego dnia powtorzylam zabieg z maseczka.
Szostego dnia znowu kapiel z sola Morza Martwego, tym razem oprocz wystepujacego juz "fabrycznie" olejku eukaliptusowego dodalam tez kilka kropel olejku z drzewa herbacianego  liczac, ze pomoze mi w walce z wirusem izatkanym nosem.
Siómego dnia ratowalam wysuszona I obtarta skore wokol nosa I na nim.
Kolejnego dnia udalo mi sie znalezc czas na farbowanie wlosow, ktore odkladalam juz zdecydowanie za dlugo.
Dziewiatego dnia kolejna maseczka witaminowa ktora tez swietnie nawilzyla wysuszona skore wokol nosa.
Dziesiatego dnia zrobilam sobie henne na brwi I pomimo trwajacego przeziebienia przestalam byc taka niewyrazna ;)
Nastepnego dnia polakierowalm paznokcie I od razu poczulam sie bardziej kobieco, mimo ze mój nos przypominal raczej nalezacy do Swietego Mikolaja
Kolejnego dnia udalo mi sie na moment wsadzic stopy do miski z woda z sola z Morza Martwego, zaczelam tez odczuwac niewielka ulge jesli chodzi o niedobor magnezu. Przez caly ten czas bralam tabletki z magnezem przynajmniej raz dziennie, najczesciej dwa.
Trzynastego dnia nalozylam na noc olejek arganowy na twarz, posmarowalam tez niektore fragment ciala kremem zawierajacym wyciag z Wild Yam (mam problem z hormonami z ktorymi lekarze nie potrafia lub nie chca mi pomoc, staram sie wiec radzic sobie sama, zdobywajac wczesniej wiedze na ten temat. Smarowanie tym kremem kontynuowalam az do 20 dnia akcji.
Czternasty dzien akcji to bylo intensywne  nawizlanie skory dloni wysuszonaj w trakcie sprzatania.
Pietnastego dnia zluszczylam I smarowalam usta balsamem ktory zrobilam sobie z oleju kokosowego, odrobiny wosku pszczelego, oleju ze slodkich migdalow I wit. E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz