poniedziałek, 7 września 2015

Trening 07.09.2015

Wierzyć mi się nie che, że tak dawno nic nie pisałam ale w trakcie wakacji weszliśmy w zupełnie inny tryb życia. Teraz dzieci wróciły do szkoły to i rytm dnia powoli powraca do normalności a z nim pewnie wpisy na blogu.

Przez ostatnie tygodnie treningi były raczej intuicyjne i niespisywane, często bawiliśmy się na nich całą rodziną i będziemy to kontunuować przynajmniej raz w tygodniu ale od dzisiaj powracam do planu jeśli chodzi o treningi typowo siłowe.

Dzisiejszy trening wyglądał tak:



Obciążenie x powtórzenia = 10.907,5 kg

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że wróciłaś :* Czas z rodziną jest bezcenny :)

    Ja mam ciągły problem z okolicą brzucha :( Nie stosuję diety, ale moje menu jest w miarę zdrowe, ćwiczę nie regularnie, ale ruszam się sporo. Wydaje mi się też, że stres kumuluje mi w okolicy brzucha :( Rzabb, co byś poleciła mi aby wymodelować okolicę brzucha?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu napisz mi proszę, może być na maila jak wygląda Twój rozkład dnia. Dalej masz nocki? w jakich godzinach masz najwięcej energii a kiedy obserwujesz spadek?

      Usuń
  2. Ja ostatnio kupiłam "Rok z Ewą Chodakowską" i zaczynam regularnie ćwiczyć, m.in. dzięki Tobie! Zmotywowałaś mnie ostatnim wpisem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że kogoś zmotywowałam ale dlaczego akurat do Chodakowskiej?
    Cos poszło w złym kierunku ;-)

    OdpowiedzUsuń